Odaparking levensgevaarlijk!
Op 8 juni 2012 heeft dhr. W., een inwoner van onze gemeente, een melding gestuurd naar de afdeling Parkeerservice van de gemeente Sittard-Geleen vanwege technische problemen met de lift van de Odaparking, bij de ingang achter de Odaflat en de Paardestraat. Drukken op de “i”knop bood geen oplossing; men kreeg geen gehoor. Via het algemene nummer van de gemeente is vervolgens een callcenter gebeld dat zorgt voor het beheer op afstand na kantooruren. De persoon die daar de telefoon opnam, bleek echter niet bekend te zijn met de Odaparking. Zij kon de wachtende mensen blijkbaar niet helpen. Na zo’n dertig minuten wachten in de regen, werkten de liftdeuren opeens wel. Ondergetekende heeft wethouder Geenen op 21 juni per e-mail verzocht om na te gaan waarom de indiener van de klacht op 18 juni nog geen antwoord had ontvangen op zijn e-mail gericht aan parkeerservice@sittard-geleen.nl. Op 22 juni is toen door een medewerker van de gemeente alsnog een reactie gestuurd naar dhr. W., waarin werd gemeld dat zijn klachten meteen zijn doorgestuurd naar het betreffende callcenter van de firma Trigion in Schiedam.
D66 stelt :
Is het college op de hoogte van de specifieke klachtenmelding van dhr. W. op 8 juni 2012 en de daarop volgende e-mail van ondergetekende d.d. 21 juni gericht aan wethouder Geenen?
Welke maatregelen gaat het college nemen om het aantal storingen in de liften en bij de in- en uitgang van de Odaparking te beperken?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten