donderdag 17 december 2009

De Stadspartij begint al scheuren te vertonen

19 opmerkingen:

Anoniem zei

't is in ieder geval geen gewapend beton.

Ach ze mogen van mij best in de coalitie, goed voor de derde helft!

Anoniem zei

Of zijn het Kre(u)kels?

Anoniem zei

Ligt de Krekel niet altijd al in de kreukel, onze voetbalprofessor. Laat me niet lachen. De financiële steun voor de jeugdopleiding Fortuna gaat toch weer in Fortuna zelf, een bodemloze put is dat geworden.
Krekel ga toch lekker biljarten bij de oudjes in de Putpoort, dat doe je beter dan het volk van de gemeente Sittard-Geleen-Born wat lastig te vallen. Je moet maar eens snel plaats maken voor diegene binnen de Stadspartij die minimaal 20 jaar jonger zijn dan jij. Dat geldt ook voor de ouderen in andere partijen m.u.v. Piet Veugen en zijn maatje, die zijn er alleen voor de oudjes.

Anoniem zei

STUK STRONT MAAK JE EENS BEKEND
LAF BEK!!!

Anoniem zei

Wil laat die verstreerde gek toch
jij bent voor vele mensen tof
En onmisbaar voor onze stad!
Onze stemmen heb je.
En die onnozele barst van jalosie!

Anoniem zei

Wil, laat ze maar roepen.
Dit zal wel zo'n rukwind van D-66 of SP zijn.
Kan me niet voorstellen dat er anderen zijn die zulke taal uitbraken.
Ik denk dat zijn vingers nog krom staan van het rukken.

Anoniem zei

Weet iemand wat een "verstreerde gek" is????

Ik dàcht toch dat ik mijn school had afgemaakt....

Anoniem zei

de stadspartij vertoont scheuren??
ik heb begrepen dat er elke maandag een fractie vergadering plaats vind in de putpoort die door ca. 25 partijleden bezocht word!!
ik vraag me af welke politieke partij het zelfde heeft als de stadspartij, geen een.
dus het mag duidelijk zijn dat de stadspartij scheuren vertoont.
ook vraag ik me af wat scheuren en kreukels met elkaar gemeen hebben, ik dacht dat kreukels plaats vonden als dingen samen geperst werden en scheuren ontstaan toch als dingen uit elkaar getrokken werden. vreemde manier van denken van de anoniem die Wil Krekels wat ligt te bedotten, laat Wil zijn werk hij is de enigste die rechtuit durft te praten en zeggen waar het op staat.

Anoniem zei

het amg dus duidelijk zijn dat de stadspartij GEEN scheuren vertoont!!

Anoniem zei

Stadspartij, partijleden jong en oud uit alle delen van de gemeente Sittard-Geleen-Born staan voor alle burgers klaar, wie doet hun dat na en laten zeker geen bewoner van industrieterrein Holtum 2 in zijn boerderij in de kou staan. Afspraak is afspraak en laat die meneer daar mooi wonen en dat wil de Stadspartij ook.

Anoniem zei

Het zijn die "koetnaaze" die de boel hier verzieken.

Anoniem zei

ik geloof best dat er 25 mensen naar de fractievergadering komen. Als je de pensioengerechtigde leeftijd hebt is dat een welkome afwisseling.

Anoniem zei

De mensen van de Stadspartij zijn best sympathiek, maar om een stad van enige omvang te kunnen besturen is meer nodig en helaas moet ik constateren dat ik deze competenties momenteel niet zie bij de stadspartij.

Anoniem zei

Nee dan die malloten die nu vier jaar hebben weggegooid met hun zgn talenten! De stad het lachertje gemaakt van de hele provincie.
Moet je toch wel een betonnen muur voor je kop hebben om dan nog hard van de daken te schreeuwen dat je dat karwei wil afmaken. Dus de stad nog verder in de put helpen vertaal je zoiets.

Anoniem zei

Het zal duidelijk zijn dat met meer dan 25 mensen op de fractiebijeenkomsten, Wil Krekels niet de enige is waaruit de partij bestaat.
Ik weet dat dat het een gezelschap is van twintigers tot zeventigers.
Welke andere partij kan dat zeggen?

Sowieso is de opvatting van de 2e kamer toch dat het zonde voor de samenleving is om geen gebruik meer te maken van de capaciteiten van mensen van boven de 65.
Alleen wanneer je zelf net de kleuterklas ontgroeid bent en geen respect voor ouderen hebt kun je dergelijke onzinopmerkingen maken als 8.55 aangaande de oudjes.

Ik kan je reactie best begrijpen 12.36, maar laat 8.55 toch in zijn sop gaarkokn en gebruik dat soort taal aub niet.

Anoniem zei

De persoon die hierboven meldt, dat hij het niet ziet, mag zelf eens met eigen ogen komen kijken.

ambtenaar S-G zei

de stadspartij.
Ze hebben een vrouw erbij, Sjannie heet ze geloof ik, kan iemand mij vertellen wat de toegevoegde waarde van dat mens is aan de lokale politiek?
Het mag een wonder weten dat ze de weg naar het gemeentehuis weet te vinden voor de commissievergaderingen.

Anoniem zei

jonge jonge mijnheer of mevrouw de ambtenaar, haal in godsnaam die naam ambtenaar eraf wat je weet nu helemaal niet meer wat je voor onzin eruit kraamt.

Vrangendaeler zei

Dat hij dat snel weghaald want deze persoon van@9.02 kraamt echt onzin van de bovenste plank eruit.
Spreekwoordelijk gezegde;
Hij hoort de klokken luiden en weet niet waar de klepel hangt.
Hou dan liever het voor je zelf als zo een onzin te schrijven.

 
counter free hit unique web