Wij wonen in 088
Orbis Medisch Centrum 088 – 459 77 77
Orbis Geestelijke Gezondheidszorg 088 – 459 93 93
Orbis Revalidatie 088 – 459 77 30
Als u belt naar zo'n 088-nummer betaalt u een mix van 62% lokaal tarief en 38% interlokaal tarief, bij een gesprek van KPN naar een 088-bedrijfsnummer bij KPN. Ook voor gesprekken naar een 088-bedrijfsnummer dat bij een concurrent is aangesloten, zoals BT Nederland of Essent, ligt het tarief gesprekstarief tussen het lokale en interlokale tarief.
4 opmerkingen:
Misschien is Sittard-Geleen wel zo groot dat de telefoonnummers op zijn!
Orbis was de eerste nieuwe klant (en ook de laatste).
Kan mij iemand vertellen waar deze onzin goed voor is. Bij mijn weten ligt Orbis alleen in Sittard-Geleen. Dus er kan geen verwarring zijn met andere netnummers. En waaron moet er meer betaald worden voor een gesprek binnen de stadsgrenzen met een 088 nummer.
Makkelijk genoeg;
Als je geld te kort komt kun je naderhand de tarieven voor het bellen verhogen.
Je laat de wachttijd oplopen en.....KASSA!.
Er is over nagedacht door de bestuurders van Orbis!
Door internet- en andere telecomproviders us het fenomeen bedacht van "gratis bellen" (al dan niet met starttarief) wanneer men een internet+telefonieabonnement neemt.
veel mensen nemen zo'n abonnemnt omdat ze dan een VAST bedrag per maand 9willen) betalen i.p.v. telkens te moeten bedenken dat de burs leger raakt met de seconde dat gebeld wordt naar 'ergens in Nederland'.
Helaas verzinnen bedrijven tlkens weer opnieuw methoden om TOCH geld te vangen indien zij gebeld worden.
Zo zijn er VELE bedrijven die NIET via een normaal (aan een stad gebonden) nummer te bereiken zijn, doch uitsluitend via een 0900 nummer waarcoor men moet betalen.
Uiteraard wordt gedurende de eerste minuten niet opgenomen want het verdient lekker wanneer er "nog 5 wachtenden voor U zijn".
Datzelfde speelt ook bij die 088-nummers : "laten we maar vangen waar we kunnen" is de gedachte van de verantwoordelijken. Ik weet niet of degenen met "internet+telefonie" gratis naar 088-nummers bellen, maar de anderen in ieder geval niet.
Ik vind dat de overheid hier paal en perk ana moet stellen.
Elk bedrijf behoort bereikbaar te zijn via een 'normaal' nummer.
het is toch te gek voor woorden dat je je bv bij Ziggo MOET afmelden via een 0900-nummer welk 35 ct per minuut kost (en dan geen bewijs hebt dat je gebeld hebt, op zijn minst behoren ze je m.i. de opname van het gesprek toe te sturen)
Zo ook met Orbis : toegang via een LOKAAL nummer!
DAT is pas 'klantenservice'
Een reactie posten