zaterdag 24 juni 2017

Wie ben ik?


PK4kant
Ik ben 35 jaar en woon samen met mijn vriendin en onze zoon van een drie jaar oud in Sittard-Geleen. Tot mijn 25ste heb ik in Zuid-Limburg gewoond (Sittard, Geleen en Maastricht), gewerkt en gestudeerd. Ik heb onder andere een eigen autorijschool gerund en ben taxichauffeur geweest. Daarnaast heb ik cultuurwetenschappen gestuurd. Mijn studietijd heb ik in Amsterdam afgerond met een master politicologie. Daarna ben ik in Den Haag bij de rijksoverheid aan de slag gegaan en ben ik met vriendin in Nijmegen gaan samenwonen. Inmiddels werk ik nu zeven jaar als beleidsmedewerker. Daarnaast ben ik Nijmegen actief geweest voor de PvdA, o.a. als lid van het bestuur en daarna van de fractie. Sinds 2015 woon ik met mijn gezin in Sittard, de plaats waar mijn vriendin en ik zijn opgegroeid. Vanaf begin 2016 ben ik voorzitter van de PvdA-afdeling Sittard-Geleen.

Geen opmerkingen:

 
counter free hit unique web